Help Desk

שירות מחברת IT מקצועית

פתרון לתקלות שונות המתרחשות במשרד

מהם שירותי Help Desk
ולמי מתאים שירות זה

מהם שירותי Help Desk?

שירותי Help Desk הם שירותי תמיכה הניתנים מרחוק על מנת לפתור תקלות טכניות בתפעול המחשבים והתוכנות בעסקים.
תקלות יכולות להתעורר במגוון מקרים: נפילת תקשורת ברשת של המשרד, בעיה בחשבון משתמש של אחד העובדים וכאשר תוכנה מסוימת מפסיקה לעבוד וכו.


התקלות, פוגעות בפעילות של העסק וצריך לפתור אותן במהירות הרבה ביותר. אנשי ה-Help Desk שלנו מיומנים בפתירת תקלות והם גם יודעים כיצד להדריך את העובד שנתקל בבעיה איך לפתור אותה.


אחת מהתכונות הייחודיות של חברות המעניקות שירותי Help Desk היא האפשרות להשתלט מרחוק על המחשבים בארגון. בעזרת השתלטות מרחוק ניתן לפתור תקלות באופן מהיר ביותר בלי צורך בשיחה (מתסכלת לעתים) שבה איש התמיכה מנסה לכוון את העובד שנזקק לעזרה. ההשתלטות מרחוק היא אחת מאפשרויות התמיכה של אנשי ה-Help Desk המועילות והיעילות ביותר.

האם התקלות הטכניות במחשבים קורות בכל חברה?

אכן כן, בכל חברה שיש בה מערכות מחשוב מתרחשות תקלות, תקלות טכניות הן חלק בלתי נפרד מהעבודה המשרדית. וכאשר מתרחשת תקלה כזו צריך לעשות הכול ע"מ לקבל מענה מידי ככל האפשר. אנו חושבים, שאי הענקת טיפול בזמן בתקלות המחשבים וברשתות יכול לגרום לעיכוב בעבודה ובאובדן זמן וכסף יקרים.

תמיכה טכנית פנימית או חיצונית? מאחר והצורך בתמיכה קיים, אנו ממליצים על העסקה של חברת פתרונות מחשוב חיצונית שמספקת תמיכת  Help Desk שיכולה לסייע במציאת פתרונות מהירים לתקלות המחשוב בארגון.

אנשי ה-Help Desk  הם אנשי תמיכה מקצועיים שיש להם את ההכשרה והניסיון הדרושים על מנת לספק פתרון לתקלות שונות המתרחשות במשרד.

מה היתרונות של תמיכה בהשתלטות מרחוק?

כאשר שירותי Help Desk כוללים תמיכה מרחוק על ידי השתלטות על מחשבים, כל תהליך פתרון התקלה נעשה מהיר ביותר. אנשי התמיכה מכירים את התוכנות שמותקנות בעסק, ויודעים מה לעשות על מנת לפתור כל תקלה. במקום שהעובד יצטרך להסביר מה בדיוק הבעיה, דבר שיכול להיות מורכב לפעמים, איש התמיכה משתלט על המחשב ויכול לראות בעצמו בדיוק מהי הבעיה ואיך לפתור אותה.

שיטה זו של תמיכה מייעלת מאוד את תהליך פתרון התקלה. במקרים רבים העובד בחברה אינו יודע בדיוק להסביר מה השתבש במהלך העבודה. לא כל העובדים ניחנו ביכולת לדבר בשפה טכנית או להתמודד עם תקלות בעצמם, גם אם הן קלות יחסית. לשם כך בדיוק מיועדת התמיכה בהשתלטות מרחוק. איש התמיכה נכנס למחשב המרוחק, רואה את המסך של העובד בחברה ויכול להירתם מייד לפתרון התקלה.

גם כאשר לא ניתן לפתור את התקלה על ידי השתלטות מרחוק, עצם הגישה הישירה שיש לאנשי ה-Help Desk מאפשרת אבחון מהיר בהרבה וזיהוי התקלה באופן מיידי. כאשר נדרשת התערבות במקום העבודה עצמו, שירותי Help Desk יכולים לשלוח טכנאי ואיש תמיכה שיפתור את הבעיה באופן פיזי.

לאילו חברות מתאימים שירותי Help Desk?

שירותי Help Desk מתאימים לחברות בכל התחומים והגדלים. במיוחד עבור עסקים קטנים ובינוניים. שירותים אלו מתאימים גם לחברות שתחום העיסוק שלהן אינו טכנולוגי. בחברות אלו יש צורך לא פעם בתמיכה טכנית והעובדים במשרד אינם בקיאים בהכרח בפתרון תקלות במערכות ממוחשבות.

קבלה של שירותי Help Desk מחברת IT מקצועית יכולה גם לסייע לשקט הנפשי של העובדים והמנהלים בהקשר הזה. הם יודעים שהם יכולים לפנות בכל עת לקבלת תמיכה ושהם לא “יתקעו” לאורך זמן עם בעיות טכניות שונות.

שירותים נוספים

אולי יעניין אותך גם

תמיכה וניהול רשתות

כל משרד שיש בו מחשבים המחוברים לרשת האינטרנט וגם זה לזה זקוק לשירותי תמיכה וניהול רשתות.

שרתים ותחנות קצה

שימוש בפתרון חכם וקל להטמעה מספק ניהול מקיף של תחנות קצה מכול הסוגים כולל טלפונים ניידים וטאבלטים.

מכירה ואספקת ציוד

חברת PcMachine דוגלת בקדמה ופתיחות באמצעות הפצת טכנולוגיה עלית והפיכתה לזמינה לכל.