שירותי מחשוב לעסקים

מגוון רחב של שירותים המוצעים לעסקים מכל הסוגים

לא חשוב מה גודל העסק שלך או במה אתה עוסק

מהם שירותי מחשוב לעסקים
ולמי הם מתאימים

האם תוכל לנהל עסק ללא מחשוב, ולא חשוב מה גודל העסק שלך או במה אתה עוסק? אי אפשר להתכחש לעובדה שמערכות ממוחשבות הפכו לחיוניות ביותר לניהול והצלחת העסקים, הן מסייעות לניהול מלאים והזמנות, ניהול כוח אדם, ניהול שירות הלקוחות וממלאות תפקידים חשובים אחרים בעסק.

אף, המערכות הממוחשבות המוחזקות ע"י החברות והעסקים זקוקות לשירותי אחזקה, לתמיכה, ולניהול שלהן.

לא לכל החברות ובתי העסק יש יכולת לתפעל ולתמוך בשירותים הממוחשבים שלהם. לשם כך יש אותנו, המקצוענים והחברות המתמחות שמעניקים את שירותי המחשוב ומסייעים לתחזק ולנהל באופן יעיל את המערכות.

השירות שלנו מאפשר למנהלי העסקים "ראש שקט" לנהל את העסק ולהרוויח כסף, וכן מעניקים לו ביטחון שהמערכות בעסק מתנהלות בצורה מקצועית, איכותית ויעילה.

תקלה פתאומית ברשת או בתוכנה חשובה שפתאום לא עובדת הם דברים שכיחים בלא מעט חברות ועסקים. לכן, יש חשיבות רבה לפתרונות המחשוב שמספקות חברות שירותי המחשוב. הפתרון טמון בקבלת שירותי תמיכה מקצועיים ויעילים.

שירותי מחשוב לעסקים: מה הם כוללים?

מגוון רחב של שירותים המוצעים לעסקים מכל הסוגים. אחד מהדברים החשובים בכל חברה הוא נושא התקשורת. חברת PcMachine מעניקה שירותי תקשורת לעסקים ועוסקת בהקמה, בניהול ובתמיכה ברשתות ובשרתים כולל שירותי Help Desk.

מערכות התקשורת מאפשרות לנהל רשת פנים ארגונית, שאליה מחוברים העובדים והמנהלים ומאפשרות קיום פעילות רציפה של תחומים רבים וחיוניים לעסק. על מנת להקים רשתות ומערכות תקשורת בחברות יש לבצע תכנון מדויק, להבין מה הם הצרכים הספציפיים של החברה ומהו הציוד הנדרש והמתאים להקמת הרשתות.

חלק חשוב מחיי רשת תקשורת הוא נושא התמיכה הטכנית. תקלות יכולות לקרות תמיד, ושירותי מחשוב לעסקים כוללים תמיכה בתפעול וניהול הרשת המשרדית. תמיכה טכנית ניתנת כאשר ישנן תקלות במערכת התקשורת ויכולה להביא לסיומן בזמן הקצר ביותר.

אך שירותי מחשוב לעסקים לא מסתיימים בנושאי תקשורת. השירותים ניתנים גם בנושאי התקנה ותפעול של תוכנות ומערכות עסקיות, בתמיכה במערכות דואר אלקטרוני עסקיות, בנושאי אבטחת מידע ואבטחה מפני סיכונים דיגיטליים ועוד.

שירותים אלו יכולים להיות קריטיים עבור היכולת של העסק לעבוד בצורה חלקה ויעילה. חשוב מאוד שיהיה למי לפנות כאשר מתעוררת בעיה כלשהי באחד מתחומי המחשוב של העסק – ולשם כך יש להיעזר בחברה הנכונה.

למי מתאימים השירותים?

שירותי מחשוב לעסקים מתאימים לכל עסק. כל חברה שמפעילה שירותים ממוחשבים ומערכות ממוחשבות יכולה ליהנות משירותים אלו. הרבה יותר פשוט לניהול השוטף של העסק כאשר כל המערכות מטופלות על ידי גורם אחד, שמספק תמיכה ושירותי ניהול ואחזקה.

עסקים שונים זקוקים למערכות שונות. מסעדות אינן זקוקות לאותן מערכות כמו משרד ראיית חשבון, למשל. אך כל סוגי העסקים זקוקים למערכות מחשוב איכותיות שיודעות לתפקד בכל מצב.

גם בתי עסק קטנים שיש להם מערכות ממוחשבות זקוקים לתמיכה. במקום לשכור עובד של העסק שתפקידו יהיה לספק תמיכה טכנית, זול יותר להיעזר בשירותים של חברה חיצונית ומקצועית שיכולה לספק מענה לכל תקלה אפשרית.

שירותי המחשוב זקוקים ליד מקצועית שתלווה את העסק בכל מקרה בו מופיעה תקלה. מדובר על שירותי IT ותמיכה טכנית שעסקים מכל התחומים זקוקים להם.

קבלת שירותי מחשוב לעסקים באופן מקצועי: היתרונות

בנוסף לחיסכון במשאבים ובכסף לקבלת שירותי מחשוב לעסקים מחברה חיצונית ומקצועית יש יתרונות רבים. במקום להעסיק עובדים במשרה מלאה שיספקו תמיכה בשירותי המחשוב – ניתן להעסיק חברה חיצונית שתספק מענה במקרה של תקלה.

מכיוון שהתמיכה אינה נדרשת כל הזמן, קבלת שירותי מחשוב מחברה חיצונית יכולה לחסוך זמן וכסף רבים.
בכל מה שקשור לרשתות תקשורת – כדאי לבצע הקמה ותחזוקה של הרשת על ידי אנשי מקצוע מובילים.

ארכיטקטורה של רשתות תקשורת היא מקצוע בפני עצמו, ובעזרת התכנון הנכון ניתן למנוע תקלות בשלבים מאוחרים יותר. פתרונות המחשוב צריכים להתאים באופן ספציפי לצרכים של העסק, ולכן מומלץ לשכור את שירותיה של חברת פתרונות מחשוב על מנת לתת מענה כולל ומקיף לצרכים של החברה.

שירותים נוספים

אולי יעניין אותך גם

תמיכה וניהול רשתות

כל משרד שיש בו מחשבים המחוברים לרשת האינטרנט וגם זה לזה זקוק לשירותי תמיכה וניהול רשתות.

שרתים ותחנות קצה

שימוש בפתרון חכם וקל להטמעה מספק ניהול מקיף של תחנות קצה מכול הסוגים כולל טלפונים ניידים וטאבלטים.

מכירה ואספקת ציוד

חברת PcMachine דוגלת בקדמה ופתיחות באמצעות הפצת טכנולוגיה עלית והפיכתה לזמינה לכל.